Review: Tangle Teezer Salon Elite + Giveaway (Inchis)!

6:30:00 p.m.

Bună gagici! 
De aproape 1 an am încetat să mai folosesc perii din plastic în favoarea periilor din păr natural. DE CE? Ei bine, am observat că atunci când foloseam perii cu dinți din plastic, părul meu era supus unor chinuri groznice. Țin să precizez că părul meu este lung cu firul subțire, moale, scalpul foarte sensibil și se incalceste foarte, dar foarte repede, indiferent de câte ori îl pieptăn pe zi, în câteva ore arată că o adevărată mătură. Îmi aduc aminte și acum experiențele prin care am trecut cu "minunatele" perii din plastic, cum reușeam performanță să-mi încâlcesc părul atât de tare încât din dorința de a-l descurcă periam mai mult și mai mult, cu bucata aceea de plastic ieftin și dur. Rezultatul era dezastruos, scalpul era iritat, iar chiuvetă era plină cu fire mici de păr, semn că am reușit să-mi rup vârfurile și din acel moment am hotărât să renunț la periile cu dinți din plastic. 
Până nu demult am început să folosesc peria Tangle Teezer de la Salon Elite, în nuanța Pink Fizz, un roz neon de care m-am îndrăgostit încă de la prima vedere. 


La început consideram că această perie nu se deosebește cu nimic față de alte perii mult mai ieftine, ba chiar mai mult mi-a fost teamă să o folosesc văzând că are perii din plastic, mi-am făcut curaj și am început s-o utilizez astfel m-am îndrăgostit încet-încet de ea. Peria Tangle Teezer are perii extrem de flexibili, foarte moi și de dimensiuni diferite astfel procesul de pieptănare a părului va fi lipsit de dureri devenind foarte plăcut. Îmi place foarte mult această perie deoarece este mică și compactă, astfel este foarte ușor de depozitat și transportat. De asemenea, această perie face parte din gama Salon Elite, care este ultima scoasă pe piață și care este special concepută pentru a încape perfect în palmele oricărei femei. 




Înainte să folosesc această perie, îmi descurcăm părul după fiecare spălare cu un piaptăn cu dinții foarte rari, apoi îmi uscam părul cu feon-ul, iar după ce părul era uscat reluăm procesul de pieptănare însă de data aceasta foloseam o perie rotundă din păr natural. Acum utilizând peria Tangle Teezer nu mai trebuie să schimb atâtea perii, deoarece această minunăție poate fi utilizată atât de părul uscat cât și pe cel umed. De asemenea, țin să precizez că această perie este foarte ușor de curățat, nu este nevoie decât să o țineți cca. 5 minute sub jetul de apă caldă și va fi ca noua.  


Dacă vreți să cumpărați peria Tangle Teezer vă invit să vizitați site-ul Tangle Teezer România, până la 31 octombrie puteți s-o achiziționați la prețul de  70 50 RON. Grăbiți-vă! 
Împreună cu Tangle Teezer România am hotărât să vă oferim șansa să câștigați o minunată perie Tangle Teezer în nuanța Black Panther.  
Reguli:
1. Să mă urmăriți prin GFC.  
2. Să dați like următoarelor pagini  Minnie Angel și Tangle Teezer Romania.
3. Să distribuiți această postare pe o rețea de socializare ( Facebook, Twitter, Google+ ).
4. Să completați formularul de mai jos: 
Durată: 
18 octombrie - 28 octombrie (ora 00:00).
Pot participa la giveaway doar persoanele din România.  
Câștigătoarea va fi aleasa cu random.org. 
Vă doresc mult noroc! 
Vă pup pe toate! 

Update:
Peria Tangle Teezer în nuanța Black Panther merge la:
Cami2548
Aștept să-mi trimiți datele până la data de 30 octombrie pe adresa de e-mail: minnieangel62[@]gmail[.]com.   
Vă mulțumesc tuturor pentru înscrieri! O zi frumoasă! 

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe